محل لوگو

میز مدیریتی مدل طاها


میز مدیریتی مدل طاها

میز مدیریت مدل طاها یکی از بهترین میزهای مدیریت می باشد و زیبایی و کیفیت از بارز ترین ویژگی این میزمی باشد.

اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست اولین قسمت یک محیط کاری است که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد میزی که برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد. زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند .

نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است. در یک مجموعه اداری اتاق مدیریت مهمترین رکن محسوب می شود واین مهم از لحاظ آرگونومی باید بهترین باشد و چون یک مدیر ساعات زیادی از روز را در اتاق خود به سر میبرد پس باید از نظر تجهیز و سایل اعم از میزو صندلی، مناسب و استاندارد باشد و از لحاظ رنگ با دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.

اندازه، طرح وفرم، رنگ خصوصیاتی است که در طراحی یک میز مهم هستند.

میز مدیریت مدل طاها نسبت به میز های کارمندی، کارشناسی و … بزرگتر است و فضای کافی روی آن برای تمامی وسایل مانند رایانه، تقویم، کاتالوگ، و … وجود دارد که از ویژگی بارز برای تمامی میز های مدیریت می باشد این نکته حائز اهمیت است که صندلی مدیران معمولاً صندلی بزرگ با پشتی بلند است که ارتفاع آنها قابل تنظیم است پس از لحاظ طول، عرض، ارتفاع میز شرایطی را مهیا کند که طی ساعات طولانی کار مدیر دچار کوفتگی و درد استخوان نشوند .

میز مدیریت مدل طاها دارای طرح خاص و زیبا می باشد وطرح و فرم آن به سادگی میز های کارمندی، کارشناسی و … نمی باشد و طراحی آن بصورتی است که حرکات کاربر را محدود نمی کند و به خوبی به تمامی وسایل روی میز دسترسی دارند .

رنگی که برای میز های انتخاب میشود بسته به انتخاب خریدار است اما اغلب از رنگهای تیره استفاده میکنیم که جذابیت بیشتری ایجاد میکند.

میز مدیریت مدل طاها تمامی بدنه آن از روی میز و کناره ها و… تماماً MDF استفاده شده است ودارای صفحه دوبل می باشد و لبه های میز از PVC می باشد .این میز دارای کتابخانه، فایل کشو دار می باشد و تمامی یراق آلات استفاده شده در آن از مرغوبترین در نوع خود می باشند.

دارای پایه های فلزی ثابت،چرخدار،متحرک که فلز آن ضد زنگ است یا می تواند از جنس خود میزباشد یا بدون پایه باشد که این نیز بستگی به نظر خریدار دارد.

  • برای اطلاع از قیمت “02632513346 ” تماس حاصل فرمایید.

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 50

برچسب های مهم

کرج ، عظیمیه ، ابتدای اوج ، بورس دکوراسیون نیستان،طبقه سوم،واحد ۱۷

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما